Naprawy Wysyłkowe | SERWIS IT eSzejkIT.pl Krasnopol

Naprawy Wysyłkowe

 

1.Wycena / Zlecenie usługi

1
Prześlij zapytanie lub przejdź od razu do zlecenia realizacji.

Prześlij zapytanie poprzez formularz kontaktowy z opisem usterki. W wiadomości zwrotnej otrzymasz przybliżoną wycenę oraz czas realizacji. Po akceptacji ceny dostaniesz szczegółowe wytyczne związane z realizacją zlecenia oraz zostaniesz poproszony o wypełnienie formularza zgłoszeniowego usługi.

2. Wysyłka / Odbiór urządzenia

2
Prześlij urządzenie sam lub skorzystaj z możliwości odbioru urządzenia przez nas.

Przygotuj urządzenie do wysyłki. Starannie zapakuj w sposób uniemożliwiający powstanie innych uszkodzeń w trakcie transportu. W oczekiwaniu na kuriera wydrukuj przesłane dokumenty. W przypadku przesyłania urządzenia własnymi środkami logistycznymi nanieść na kopertę adres przesłany mailowo wraz z numerem naprawy.

 

3.Diagnostyka / Naprawa sprzętu

3Naprawa przesłanego urządzenia.

Stan usługi możesz na bieżąco podglądać za pośrednictwem numeru zlecenia otrzymanego podczas składania zamówienia. Średni czas realizacji usług to 2-5dni roboczych.

 

4.Płatność za wykonaną usługę

4Przedpłata lub płatność przy odbiorze.

Po poprawnie ukończonej usłudze zostaniesz poproszony o opłacenie zlecenia.
Dla naszych klientów dajemy możliwość skorzystania z opcji płatności przy odbiorze (10PLN). Prócz karty naprawy do urządzenia dołączany jest paragon lub na życzenie faktura VAT.

 

5.Powrót urządzenia do Ciebie

5Wysyłka zwrotna.

Oczekuj urządzenia. Gdy te dotrze do Ciebie sprawdź stan przesyłki w obecności kuriera. Każda paczka ubezpieczana jest na kwotę 4 000 PLN. Ciesz się na nowo sprawnym urządzeniem!

 

Skorzystaj z naszych usług już dziś!

na skróty:
Wycena zlecenia