Często zadawane pytania – FAQ | SERWIS IT eSzejkIT.pl Krasnopol

Często zadawane pytania – FAQ

P?:

MAM ZBITĄ SZYBKĘ W TELEFONIE. CZY NAPRAWIACIE TAKIE USZKODZENIA?

O.:

Tak, naprawiamy wszelkie uszkodzenia mechaniczne w telefonach, tabletach oraz komputerach i ich peryferiach.

P?:

ZALAŁEM URZĄDZENIE – CO ZROBIĆ? CZY UDA SIĘ JE JESZCZE NAPRAWIĆ?

O.:

W sytuacji zalania urządzenia cieczą należy niezwłocznie odciąć źródło jego zasilania (wyłączyć, wyjąć baterię). Następnie przystąpić do zgłoszenia i realizacji naprawy w naszym serwisie. W 70% przypadków udaje się nam naprawić takie urządzenie.

P?:

MOJE URZĄDZENIE NIE URUCHAMIA SIĘ. CZY JEST SZANSA NA SKUTECZNĄ NAPRAWĘ?

O.:

Tak, jest szansa na skuteczną naprawę, lecz dopiero po przeprowadzeniu diagnostyki jesteśmy w stanie pomóc.

P?:

CZY W TRAKCIE WYKONYWANIA USŁUGI DANE Z MOJEGO URZĄDZENIA ZOSTANĄ USUNIĘTE?

O.:

W większości przypadków dane nie ulegają usunięciu. Zaleca się jednak wykonanie w swoim zakresie kopii zapasowej danych.

P?:

JAK MOGĘ UZYSKAĆ WYCENĘ NAPRAWY?

O.:

Przybliżoną wycenę można uzyskać składając zapytanie poprzez formularz kontaktowy lub w punkcie stacjonarnym.

P?:

JAK MOGĘ ODDAĆ URZĄDZENIE NA GWARANCJĘ?

O.:

W tym celu prosimy o kontakt z działem gwarancji i reklamacji (rek@eSzejkIT.pl).

P?:

JAK SZYBKO ZOSTANIE WYKONANA USŁUGA?

O.:

Każda wykonywana usługa jest indywidualnym przypadkiem. Średni czas realizacji to 4-8dni roboczych. Czas ten może się wydłużyć (np. z powodu oczekiwania na części, przedłużania się realizacji przez współpracujący serwis), o czym informujemy klienta za pośrednictwem maila, telefonu lub za pośrednictwem statusu naprawy.

P?:

CZY NA USŁUGĘ OTRZYMAM GWARANCJĘ?

O.:

Tak, na każdy wymieniony nowy podzespół udzielamy pisemnej gwarancji w wymiarze 1 miesiąc z możliwością płatnego przedłużenia.

P?:

CZY OTRZYMAM PARAGON LUB FAKTURĘ VAT?

O.:

Tak, do każdej usługi wydawany jest paragon, a na życzenie klienta wystawiamy fakturę VAT.

P?:

KIEDY PŁACĘ ZA USŁUGĘ?

O.:

Za każdą usługę płaci się po jej wykonaniu lub przy odbiorze urządzenia. W przypadku zleceń dot. grafiki komputerowej wymagana jest wpłata zadatku.

P?:

Chcę zlecić naprawę w punkcie. Czy odbiór urządzenia może się odbyć za pośrednictwem kuriera na wskazany przeze mnie adres?

O.:

Tak, istnieje taka możliwość. Przesyłki nadajemy firmą spedycyjną DPD w cenie 17PLN do 9kg. Powyżej 9kg do 30kg - 25PLN (doplata do pobarnia +9PLN).

P?:

Czy mogę zamówić odbiór urządzenia spod wskazanego adresu ?

O.:

Tak, można. Koszt odbioru za pośrednictwem firmy kurierskiej to 17PLN płatne przy odbiorze urządzenia.

P?:

CZY PODANA WYCENA MOŻE ULEC ZMIANIE?

O.:

W większości przypadków podana wycena nie ulega zmianie. W przypadku znacznej zmiany ceny klient jest powiadamiany przed rozpoczęciem wykonywania usługi.

P?:

W JAKIM CZASIE OTRZYMAM ODPOWIEDŹ NA PRZESŁANEGO MAILA?

O.:

Odpowiedzi na maile udzielamy do 24-48h. Średni czas przesyłanych odpowiedzi to 1-5 godziny.

P?:

CZY MOGĘ DOSTARCZYĆ SAM CZĘŚĆ POTRZEBNĄ DO WYKONANIA USŁUGI?

O.:

Tak, lecz przed zleceniem usługi należy skontaktować się z nami.

P?:

CO MAM DOSTARCZYĆ WRAZ Z URZĄDZENIEM?

O.:

W przypadku laptopów, tabletów należy dostarczyć ładowarkę. W przypadku telefonów i komputerów stacjonarnych nie ma wymogu dostarczenia akcesoriów.

P?:

NIE OTRZYMAŁEM ODPOWIEDZI NA MOJE PYTANIE. DLACZEGO?

O.:

W przypadku nie otrzymania odpowiedzi prosimy o sprawdzenie folderu „SPAM” lub "INNE". W przypadku braku odpowiedzi w przeciągu 3 dni roboczych prosimy o przesłanie zapytania na alternatywną skrzynkę: eszejkit@gmail.com.

P?:

GDZIE ZNAJDĘ ADRES PUNKTU SERWISOWEGO?

O.:

Adres znaleźć można w dziale kontakt.

P?:

CZY ODPOWIADACIE NA MAILE W NIEDZIELE I ŚWIĘTA?

O.:

Zdarza się, lecz jest to wyjątkiem niż regułą.